divendres, 2 de març del 2012

SOMNIS RECURRENTS


AEROPORT

Vaig amb presses, necessito la targeta d'embarcament i hi ha una cua de mil dimonis.
Hi ha vegades, en canvi, que somio que estic a la terminal, vaig creuant portes, i no em trobo amb ningú.

Necessitat de llibertat, de posar en marxa idees que he anat madurant des de fa temps, de donar un gir a la meva existència. Si l'aeroport és buid, els meus plans patiran algun retard, o potser els hauré de canviar. Em sento atrapada per una situació, tan física com mentalment.
`

AVIÓ

Em fa por agafar l'avió, tinc sensacions negatives. Un cop a dins, l'avió puja, i puja i puja, cada vegada més amunt.

Nou projecte. Necessitat de fugir de la rutina diària i enfocar la vida d'una altra manera. Millores econòmiques. Superació d'obstacles. Augment dels coneixements i de la perspectiva.


ASCENSOR

És un somni angoixant: sempre que l'agafo, s'espatlla. A vegades es belluga, però en comptes de fer-ho amunt i avall o fa lateralment.

Si l'ascensor puja i baixa, representa els moments bons i dolents de la meva vida. Si s'espatlla, vol dir que he perdut el control sobre els meus sentiments.


EDIFICI

Em trobo en una zona ajardinada, a punt d'entrar en un edifici modern, alt i molt nou. M'hi trobo molt bé.

Vida plena de comoditats i viatges de plaer.


PERSONALITAT POLÍTICA VOLTADA DE GENT

Darrerament, somio molt sovint amb el president del govern català. Val a dir que estic fins els nassos d'ell i de tota la púrria política sense excepció. Es tracta d'un somni en el qual tinc com un sentiment d'impotència, perquè no puc comunicar-me amb ell. A més a més, sempre hi ha molta gent al voltant.

Necessitat de reflexionar i carregar energies, d'escollir i prendre partit per alguna cosa.


Aquests somnis s'han anat repetint sovint. En tots ells, d'alguna manera, apareix la següent idea:

Necessitat de donar un tomb a la meva vida i fugir de la rutina

Com a idea està molt bé. Però no sé com fer-ho ni per on començar. Tampoc puc fugir de la rutina, perquè forma part de la vida tal i com me l'he volgut muntar. Potser això és un avís de que m'he de cuidar més i sol·licitar més col·laboració per part de la resta de la família. Aprendre a delegar, d'una vegada per totes. El darrer somni que se'm repeteix ara, fa referència a carregar energies. Em penso que hauré de convocar una "reunió familiar". He de donar-li un tomb al meu dia a dia, o no podré evitar sentir-me totalment atrapada per aquesta rutina.