divendres, 8 d’abril del 2011

FORA SOROLLS



"El ruido mental nos controla. (...) Sienta el agua fría cuando se lave las manos" (Eckhart Tolle)



He reaccionat bé?

Hauria d'haver parlat d'aquest tema?

He de demostrar que m'he enfadat?

He de...?


Tot això no és més que soroll que m'impedeix gaudir de la vida, del sol, de l'aire, fins i tot de l'aigua freda quan em rento les mans.

I el pitjor no és que el soroll no em deixi pensar. Al contrari, em fa pensar massa i viure cada vegada menys. Pot semblar una frase feta, però a vegades em sento presonera de mi mateixa.


"Nos sentamos juntos, la montaña y yo, hasta que sólo está la montaña" (Li Po)


Així de senzill...

6 comentaris:

Ariadna ha dit...

Molt ben expressant Lanuor. El soroll ens fa pensar massa, però això mateix ens distreu del que importa de veritat.

Petons, Ari.

lanuor ha dit...

Gràcies, Ari. Estic intentant pensar més i viure més les sensacions. El problema és que moltes vegades el soroll em pot.
Una abraçada!

lanuor ha dit...

Pensar més no. Volia dir pensar menys.

Audrey ha dit...

Així de senzill i així de cert, entre tants pensaments que donen voltes en el nostre caparró..., ens 'oblidem' de gaudir dels petits-grans moments.

Abraçada!

lanuor ha dit...

Si ens deixem portar i ens escoltem més, segur que no ens equivoquem. Gràcies a totes dues pels comentaris!

Sílvia, Barcelona. ha dit...

És cert, el fet de fer-nos conscients d'aquest soroll mental ja és un pas important orientat més a "sentir-nos" que no pas a "escoltar-nos" tant.
M'ha agradat molt la teva reflexió.