divendres, 25 de febrer del 2011

FOTOGRAFIES I CUINETES






















Aquesta nit he tingut dos somnis ben diferents, de molt curta durada, però que m'han quedat ben gravats.


En el primer, estava mirant unes fotografies on sortia jo amb un grup de gent coneguda. Se’m veia molt petita al costat de tothom. Jo ja sóc petita, però és que la diferència amb els demés era exagerada. I això no m'agradava gens.

En el segon somni, estava fent un pa de pessic de iogurt, molt fàcil, però no me’n surtia.


Sobre mirar fotografies i cuinar, hi ha molta informació. L'he resumit centrant-me en el contingut dels dos somnis:

Somiar que veig fotografies meves: és molt revelador, ja que ens ajudarà a veure'ns com som en realitat i podrem descobrir detalls de nosaltres mateixos dels quals no n'érem conscients.


Somiar que tinc problemes mentre cuino: indica que estic intentant ser forta.


Somiar amb un pastís: significa que necessito repartir o delegar el volum de treball, enlloc d'intentar fer-lo tot jo mateixa.


A grans trets, puc treure les següents conclusions:

El meu aspecte respecte els que m'envolten és petit i fràgil, ho he d'acceptar

Sóc forta, però necessito ser-ho més

Em costa molt demanar ajuda i reconèixer que la necessito

Els somnis que vaig tenint són tots diferents. En canvi, els significats són recurrents.

Em penso que el meu subconscient m'està dient:

Has canviat, has evolucionat. Totalment d'acord. Però, ara, DEMOSTRA-HO!