dimecres, 15 de desembre del 2010

CÒCTEL NONCHALANCE


Els Reis són Mags. Han rebut la meva carta i ja m’han fet arribar un regal ben útil: la recepta d’un còctel que he de prendre de tant en tant, més que res, per no oblidar qui sóc i on estic.

Serveix en cas de trucades intempestives, mostres sospitoses de simpatia, intents de terceres persones per culpabilitzar-me i un llarg etcètera de punyeteries inoportunes, que m’han acompanyat al llarg de la meva vida. Perquè jo ho he permès. Però tot això s’ha acabat.

Aquesta recepta ja la tenia de fa temps. I me n’havia oblidat, malauradament. Però els Reis són Mags i m’han ajudat a fer memòria.

Aquests són els ingredients:

Abstracció mental
Amabilitat
Positivisme
Desconnexió emocional
Capacitat de desaparèixer

Es barregen una bona estona a la coctelera.

És ideal per prendre en moments de pànic, de descontrol, quan no entenem el que està passant al nostre voltant.

Ens ajudarà a plantar cara al cinisme, a les neures, a les frustracions i als complexes de persones que, de la manera més "innocent", pretenen ficar-se en les nostres vides.

Ens servirà, també, per tenir una actitud que desconcertarà tota la gent que es passa de llesta amb nosaltres i pretén jugar amb els nostres sentiments.
(Per cert, NONCHALANCE ve de l'anglès i vol dir INDIFERÈNCIA)

1 comentari:

Sílvia, Barcelona. ha dit...

Doncs fa molt bona pinta! Si a més fa que ens sentim millor, m'ho demano!